Potrzebny Ci copywriter i dobry content marketing
Prowadzisz własny biznes. Dopiero go rozkręcasz albo już zarządzasz dużym przedsiębiorstwem. W każdym razie chcesz zwiększyć sprzedaż. A może brak Ci pomysłu na teksty na ulotkę lub przeciwnie – planujesz duży nakład katalogów na międzynarodowe targi. Albo masz świadomość, że życie toczy się w Internecie, więc chcesz zamówić nowe teksty na stronę internetową. A może po prostu chcesz, by ktoś pisał za Ciebie teksty na bloga – firmowego lub prywatnego. Wprowadzasz na rynek nowy produkt lub usługę i potrzebujesz hasło reklamowe i scenariusze reklam. A może jesteś muzykiem, ale nie masz weny by pisać teksty do piosenek? W każdym razie potrzebna Ci zawartość, czyli „content”. Tymczasem masz umysł wyjątkowo ścisły i zawsze lepiej szło Ci liczenie niż pisanie. Albo nawet szło Ci całkiem nieźle, ale nie sprawia Ci przyjemności. Ewentualnie nie masz na to czasu. Zdecydowanie potrzebny Ci copywriter. Copywriter to nie osoba, która kopiuje czy przepisuje czyjeś utwory. Copywriter to profesjonalny tekściarz, twórca treści, autor tekstów, artykułów, redaktor. Ktoś, kto potrafi właściwie dobierać słowa i przekuć je na pieniądze.
Jak Cię widzą, tak Ci płacą. Lesław Nowara.
Dziś nie wystarczy głośno krzyczeć, by dużo sprzedać. Sprzedaż i znaczna część życia przeniosła się do Internetu, a publikowane w nim treści muszą być dobre, by przełożyć się na widoczność marki i wzbudzać zaufanie klienta. Dziś zwykły marketing nie wystarcza. Potrzebny jest jeszcze content marketing, czyli marketing treści, zawartości – długofalowa strategia działań w sieci, które przełożą się na rozpoznawalność, popularność i pożądanie marki, produktu, usługi. Algorytmy wyszukiwarek są nieubłagane i działają jak sito, przepuszczając strony z wysokiej jakości treścią, te z gorszą zostawiając daleko w tyle. Dobrze jeśli copywriter to też SEOcopywriter, który śledzi na bieżąco trendy i zmiany zachodzące w tej dziedzinie. W Good News dbam o dobre treści zarówno w „życiu” analogowym, jak i wirtualnym. Zapewniam wsparcie w social mediach oraz piszę wysokiej jakości treści budujące zaufanie do marki. Takie, którymi Internauci chcą się dzielić.